2010年5月15日星期六

旗開得勝(2010世界杯主題歌中文版)【歌詞】

旗開得勝

K’naan / 張學友 / 張靚穎

詞:李焯雄   曲:K’naan

痛快自在 熱血澎湃
別問由來 星可以摘
See the champions
Take the fleld now
Unify us  Make us feel proud

頭昂起來 暢爽開懷
天涯不過 你我胸懷
Celebration it surrounds us
Every nation all around us

青春是一首歌
迎著光讓我們一起唱
看世界就在我們腳下
把夢踢到天際無限大

一起唱 汗讓夢茁壯 你讓我成長
旗像風翅膀 你給我力量

Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

汗讓夢茁壯 你讓我長成
旗像風翅膀 你給我力量

Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

痛快自在 熱血澎湃
別問由來 星可以摘
See the champions
Take the fleld now
Unify us Make us feel proud

頭昂起來 暢爽開懷
天涯不過 你我胸懷
你是兄弟 來自四海
心連起來 為你喝彩

Staying forever young
Singing songs underneath the sun
看世界就在我們腳下
把夢踢到天際無限大

一起唱 汗讓夢茁壯 你讓我成長
旗像風翅膀 你給我力量

Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

汗讓夢茁壯 你讓我長成
旗像風翅膀 你給我力量

Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

一起唱 汗讓夢茁壯 你讓我成長
旗像風翅膀 你給我力量

Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

汗讓夢茁壯 你讓我長成
旗像風翅膀 你給我力量

Flag
So wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag

旗開得勝 我們一起唱
世界沸騰 我們一起唱

沒有留言:

發佈留言